avatar Ten blog rowerowy prowadzi Math86 z miasta Katowice. Mam przejechane 16618.10 kilometrów w tym 1674.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h

Sezon 2011
Sezon 2010
POWERIDE MTB
ENDOMONDO
SCS OSOZ

Wykres roczny blog rowerowy Math86.bikestats.pl

Czerwiec, 2011

Rower:Giant NRS

K-ce i na serwis z NRS'ko

Poniedziałek, 6 czerwca 2011 · dodano: 06.06.2011 | Komentarze 0

Najpierw wyprawa do Katowic po łańcuch do NRS'ko, co prawda stary łańcuch dotychczas przejechał zaledwie 700km. Jednak postanowiłem spróbować jazdę na 2-3 łańcuchy, na Trophy komplet łańcuchów będzie jak znalazł... Tak więc po zakupie łańcucha pojechałem się do domu przebrać i do mej rowerowej świątynny - czyli na serwis, ach zaryzykuję i napiszę tak; na serwisie czuje się jak zboczeniec w krainie cycków, mógłbym tam przesiadywać godzinami... W planach odświeżenie napędu, czyli czyszczenie korby, kasety + wymiana łańcucha na nowy, dziś dorwałem sprzęt do planowania mufy suportu, już dawno miałem sobie splanować mufę, tak też w końcu dziś NRS'ko doczekał się przyjemnego skrobania w okolicach mufy suportu...

W końcu udało mi się zamówić uszczelki do foxa, więc po Karpaczu wezmę się za Fox'a, skrócenie sprężynek pomogło :) ale nowe uszczelki i tak muszą być ! Zwłaszcza, ze Trophy tuż tuż...

Parę zdjęć ze stojaka operacyjnego;

Z perspektywy mufy suportu - Serwis

Mój NRS'ko na stojaku operacyjnym - rozpoczynamy planowanie, przyjemne skrobanie.

I już po skrobaniu NRS'ka :)

HR max:168 ( 89%)
HR avg:137 ( 72%)
Podjazdy:907 m
Kalorie: 4950 kcal

Z Rafałem Szosowanko w kierunku Częstochowy

Sobota, 4 czerwca 2011 · dodano: 04.06.2011 | Komentarze 6

Tak jak ustaliliśmy zbiórka o 6:00 na skrzyżowaniu Bochińskiego z Gliwicką i stamtąd już kierunek Częstochowa, nie będę opisywać dokładnie miejscowości przez które przejeżdżaliśmy a no bo było ich trochę a z moją pamięcią jest jak jest... Wczesna godzina poranna była doskonała aby rozpocząć jazdę przyjemny chłód i mały ruch na drogach... jechało się całkiem przyjemnie były miejsca gdzie chciało się spać i były tez takie gdzie ogień w udach palił, no ale jak to Matek nie jest doświadczony jeżeli chodzi o jazdę na długie dystanse, no ale doświadczenie dzisiaj zdobyte jest bezcenne i z pewnością przyda się w kolejnej wyprawie. Początkowo jechaliśmy swoje w sporych odstępach tak aby każdy brał wiatr na siebie gdzieś może przez połowę całości trasy jechaliśmy na zmiany, tutaj zmiany pozostawiają sporo do życzenia, niestety znowu brak doświadczenia w jeździe w grupie, ale i tak nie było źle :)
Szosowanie samotnie jest nudne w "grupie" dużo przyjemniejsze. Cóż tu więcej pisać ? to był dobry trening, niestety po zjeździe z Jasnej Góry coś mi trzepało dupą, mhm krzyczę Rafał czekaj ! pierwsza myśl, pewnie coś przylepiło się do opony - haha optymistyczna wersja, niestety okazało się że rozerwała się osnowa w oponie, a ta oczywiście mocno się zdeformowała, szlak to pewnie przez zaliczone z pięknym impetem dziury w drodze do Częstochowy, Rafał mówi że niedaleko jest peron możemy jechać do Kato pociągiem, jednak zdecydowałem się upuścić powietrza z tylnego koła i próbować jechać dalej po 10km zatrzymujemy się na kontrolę, przy okazji fotka :) no i decyzja jednoznaczna tniemy trasę maksymalnie jak się da tak byle dojechać. Tak jedziemy i jedziemy... dupa mi skocze i skocze :/ i myśl byle wytrzymała... w końcu w parku - dotarliśmy na liczniku 180km, w założeniach była 2setka z haczykiem, no to co postanowiłem dokręcić po parku, Rafał na chwilę spoczął w cieniu skuli kolana... jedno kółko, drugie po płaskim i Bam! a raczej PSYT! no pięknie :/ nie udało mi się dokulać do 200km... cóż no to jak w WPKiW to ciśniemy do JACKA i tak mija nam dobrych kilka chwil na pogaduchach, później z buta do domu... cóż czeka mnie zakup opon nie tylko do Górala ale i do Szosy... tym razem chyba nie kupie wycieniowanych opon, tylko jakieś Detonatory albo coś takiego, albo po prostu nauczę się jeździć na Szosie :D bo nie potrafię :P to nie góral ze łyknie każdą dziurę :D no prawie, bo na Polskich drogach wszystko możliwe. Dzięki Rafale za jazdę! było świetnie trzeba kiedyś powtórzyć :)

edit;
Jasna Góra w Częstochowie;

Matek z bułeczka :)

To przez moją turbo fryzurę wyglądam tak zmarnowany :D

Schwalbe Ultremo R...

To już jest koniec :(

h km/h:
Rower:

Basen Witosa

Czwartek, 2 czerwca 2011 · dodano: 02.06.2011 | Komentarze 0

Dziś już aktywne basenowanie, bardzo się cieszę że w końcu opanowałem oddychanie na dwie strony w kraulu. No to tak na basen zawitałem jeszcze przed czasem, nie dużo bo tylko 10 minut, dziś pomyślałem sobie, a żeby zrobić 8 żabka + 2 same ręce do kraula to jako jedna seria i 12 powtórzeń w sumie 120 basenów, początkowo zabrakło czasu, ale dobry Pan ratownik pozwolił mi jeszcze popływać tak że dokończyłem ostatnią serię i zadowolony udałem się do rowerowego na pogaduchy, teraz w domu i czas coś zjeść. Szkoda że nie jestem w stanie określić z jaką intensywnością pływam - puls.

Ogólnie 96 żabką, 24 same ręce do kraula tj. 3000m w ok 68min. 11 serii bez odpoczynku i ostatnia po krótkiej przerwie na zapytanie. W końcu dobrze się czuję, jest ktoś chętny na basen ? samemu tak się ciągnie.