avatar Ten blog rowerowy prowadzi Math86 z miasta Katowice. Mam przejechane 16618.10 kilometrów w tym 1674.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h

Sezon 2011
Sezon 2010
POWERIDE MTB
ENDOMONDO
SCS OSOZ

Wykres roczny blog rowerowy Math86.bikestats.pl
TRIMP:
Rower:Giant NRS

K-ce i na serwis z NRS'ko

Poniedziałek, 6 czerwca 2011 · dodano: 06.06.2011 | Komentarze 0

Najpierw wyprawa do Katowic po łańcuch do NRS'ko, co prawda stary łańcuch dotychczas przejechał zaledwie 700km. Jednak postanowiłem spróbować jazdę na 2-3 łańcuchy, na Trophy komplet łańcuchów będzie jak znalazł... Tak więc po zakupie łańcucha pojechałem się do domu przebrać i do mej rowerowej świątynny - czyli na serwis, ach zaryzykuję i napiszę tak; na serwisie czuje się jak zboczeniec w krainie cycków, mógłbym tam przesiadywać godzinami... W planach odświeżenie napędu, czyli czyszczenie korby, kasety + wymiana łańcucha na nowy, dziś dorwałem sprzęt do planowania mufy suportu, już dawno miałem sobie splanować mufę, tak też w końcu dziś NRS'ko doczekał się przyjemnego skrobania w okolicach mufy suportu...

W końcu udało mi się zamówić uszczelki do foxa, więc po Karpaczu wezmę się za Fox'a, skrócenie sprężynek pomogło :) ale nowe uszczelki i tak muszą być ! Zwłaszcza, ze Trophy tuż tuż...

Parę zdjęć ze stojaka operacyjnego;

Z perspektywy mufy suportu - Serwis

Mój NRS'ko na stojaku operacyjnym - rozpoczynamy planowanie, przyjemne skrobanie.

I już po skrobaniu NRS'ka :)