avatar Ten blog rowerowy prowadzi Math86 z miasta Katowice. Mam przejechane 16618.10 kilometrów w tym 1674.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h

Sezon 2011

Rower:

Wieczorne Szosowanie

Czwartek, 29 grudnia 2011 · dodano: 29.12.2011 | Komentarze 0

Już nie mogłem się powstrzymać gdy to kolejny raz wyglądam przez okno wieczorem i me oczy cieszy widok suchego asfaltu to w głowie pojawia się myśl rower, a konkretnie szosa, jednak leń nie pozwalał mi podjąć się zmiany tylnej opony, gdy tam dotychczas była założona opona pod trenażer, tak też przemogłem się i założyłem oponę w "teren" i wskoczyłem troszku poszosować. Przyjemnie sucho i bez celu przemykałem uliczkami śląska. Do głowy przyszedł mi piękny pomysł a do realizacji zabrakło tylko dodatkowego bodźca, na szczęście ciesze się że nie wyruszyłem w trasę do Krakowa, temperatura od 20 z groszem do 23 uległa zmianie i zaczęło już mrozić na asfalcie gdy wracałem gdzie niegadzie ładnie skrzył się asfalt. Przed końcem dnia najazd na osiedle odrodzenia do Narzeczonej na maleńką kolacje i do domu, jutro jeżeli pogoda i chęci będą równie dopisywać myślę wyruszyć ponownie na szosowanko...