avatar Ten blog rowerowy prowadzi Math86 z miasta Katowice. Mam przejechane 16618.10 kilometrów w tym 1674.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h

Sezon 2011

Kalorie: 2200 kcal

Wspólna jazda

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 03.03.2012 | Komentarze 0

Dziś po przebudzeniu wyglądam za okno i ku mojemu zdziwieniu słonko świeci jak się patrzy. Więc krótki telefon do Rafała okazało się że ma zamiar dziś wyjść pokręcić 2 godziny spokojniejszym tempem co z kolei bardzo mi odpowiadało jako że dopiero rozpoczynam swą przygodę z rowerem. Po ustaleniu miejsca i godziny z Rafałem, piszę do Darka i okazało się że właśnie się wybiera na rower.
Dziś wspólnie z Rafałem i Darkiem początkowo trochę popętliliśmy w WPKiW następnie kierunek dolina trzech stawów i do domu, niezmiernie się cieszę że chłopaki dziś jechali spokojnie, bo moje nogi mają dziwne tiki niby mogą niby nie, ale myślę z czasem rozkręcą się - pod warunkiem że będę jeździć...

Dzięki Chłopaki może jutro też coś się uda pokręcić...

Zastanawiam się ostatnio dlaczego mój Polar pokazuję tak kosmiczne ilości spalonych Kalorii :(