avatar Ten blog rowerowy prowadzi Math86 z miasta Katowice. Mam przejechane 16618.10 kilometrów w tym 1674.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h

Sezon 2011

HR max:154 ( 78%)
HR avg:130 ( 66%)
Kalorie: 930 kcal

WPKiW idealne warunki do jazdy

Wtorek, 5 stycznia 2010 · dodano: 05.01.2010 | Komentarze 2

Dziś tak jak od początku roku wyjazd do WPKiW w Chorzowie strasznie lubię jeździć po naszym parku, dziś były idealne warunki do długiej jazdy, śnieg zalegający na drogach był dobrze ubity i jeździło się niemal jak po asfalcie.Jeździłem dziś z Młodym i starym Raptorem, a po niecałym jednym kółku spotkaliśmy Adama i nasz skład powiększył się o jedną osobę, czy CZŁONKA jak kto woli, warunki jakie nam zgotował park i zrządzenie losu spowodowało że był to niewątpliwie najprzyjemniejszy dzień jaki spędziłem na rowerze w tym roku, chciało by się jeszcze jeździć lecz na długa przerwa zmusiła mnie do opuszczenia parku i pozostawienia tam dalej kręcących Wariatów Raptora i Adama. Dziękuję Panowie za jazdę do następnego spotkania, mam nadzieję w tym samym, a może i większym gronie.