avatar Ten blog rowerowy prowadzi Math86 z miasta Katowice. Mam przejechane 16618.10 kilometrów w tym 1674.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h

Sezon 2011

Kalorie: 1128 kcal

WPKiW udany wyjazd

Czwartek, 7 stycznia 2010 · dodano: 07.01.2010 | Komentarze 0

Dziś kolejny wyjazd do WPKiW, może niektórych już nudzą moje wpisy bo nigdzie indziej nie jeżdżę jak do Parku Chorzowskiego, lecz póki co było i jest to dla mnie bardzo dobre miejsce do treningów, a do tego warunki panujące w parku są niemalże nie naganne przede wszystkim strasznie mało ludzi ale to spowodowane pewnie porą roku i idzie na prawdę spokojnie pojeździć do tego nie trzeba martwić się o sól czy piach, chodź może i miejscami by się przydał bowiem auta naprawdę mocno wyjeździły niektóre zakręty :( ale i tu jest plus uczymy się panować nad rowerem, dobrze że nie mam już problemów z wypinaniem butów z SPD :. Dziś odkułem się na mojej Black Pearl - Leader Fox za wczorajszy dzień :) i chodź rewelacji w dystansie nie ma to i tak jestem na prawdę z niego zadowolony prawie 40km jak na mój czwarty wyjazd po bardzo długiej przerwie, do tego w takich warunkach chodź -50* nie było to i tak chłód nie dawał o sobie zapomnieć. Wszystko skończyło się bardzo miłym gestem jednego z Braci rowerowych, z którym miałem dzisiaj przyjemność jeździć przez ponad 2 godziny, Adam znany jako AdAmUsO na Bikestats podarował mi spinkę do łańcucha której tak bardzo łaknąłem i nie miałem już siły dalej za nią jeździć albowiem śmieszne wydawać się może ale kurka wodna były problemy z kupnem, w zasadzie to nie kupiłem tejże spinki:( ale Adam jak to Adam pomoże biednemu Rowerzyście za co Ci stokroć dziękuję, a no i oczywiście nie można zapominać o XTR'ku którego również od Ciebie dostałem, troszkę wyjeżdżony bo wyjeżdżony ale ja go naprawię (przynajmniej mam taką nadzieję) :) Pozdrawiam Wszystkich 3majcie się kurczowo kierownicy bo jest ślisko !!!