avatar Ten blog rowerowy prowadzi Math86 z miasta Katowice. Mam przejechane 16618.10 kilometrów w tym 1674.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h

Sezon 2011

Rower:Giant NRS

WPKiW ciąg dalszy

Czwartek, 5 sierpnia 2010 · dodano: 06.08.2010 | Komentarze 2

Po wczorajszej jeździe wydawało mi się że zbyt wiele nie straciłem przez niejeżdżenie, poza jednym kilogramem masy ciała :( Czwartkowy wyjazd do WPKiW pokazał że jednak SPORO straciłem, na początku spotkałem Adamuso jadącego na szosie jechał dość przyzwoicie - chodź rozjazdowo podjazdowo :) ja chciałem się trochę po tak długiej przerwie rozkręcić więc robienie samych podjazdów sobie podarowałem, zostawiłem Adamuso z podjazdami, jadę więc rundkę spotykam ZIOMA na rowerku carbonowym na full XTRku łysa łyda, spoko mówie jadę swoje... a nie warto opisywać, napisze nie miał kasku... jadę mijam Darka jechał w przeciwnym kierunku, na drugiej rundzie widzę Rafała, ale tylko przez chwilę, myślę dobra okazja by zobaczyć czy wiele straciłem, Rafał początkowo nie wiedział że jadę za nim, jechaliśmy Silesie MTB CUP i muszę z bólem przyznać że po niecałym okrążeniu miałem serdecznie dosyć gdzie Rafał nie wykazywał owej cechy :D później dołączył do nas Darek... i tak jeszcze trochę pojechaliśmy razem, musiałem odpuścić i zejść z roweru bo normalnie nie domagałem :( mam nadzieję że dostatecznie szybko wróci mi forma bo to co sobą reprezentuje w ów chwili to ŻAL PL :D no nic moja wina... Pozdrawiam, gdyby ktoś jechał rozjazdowo pod średnią ok 22 - 26 km/h niech da znać :) i nie dłużej jak 4h !!