avatar Ten blog rowerowy prowadzi Math86 z miasta Katowice. Mam przejechane 16618.10 kilometrów w tym 1674.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h

Sezon 2011

Kalorie: 1395 kcal

Cube'k WPKiW ~125min Tlen

Niedziela, 13 lutego 2011 · dodano: 13.02.2011 | Komentarze 7

Dziś postanowiłem zmienić oponę w Szosie i wyskoczyć do WPKiW, nie wiem co inni sądzą o eksploatowaniu roweru z hydrauliką i amortyzatorami w temperaturze zera i niżej, może jestem przeczulony jednak śmiem twierdzić że to nie wpływa korzystnie na uszczelki i przez to dochodzi do rozszczelnień i uszkodzeń, może coś sobie wyimaginowałem ale 2 lata temu gdy jeździłem na hydraulice to zaczęła mi rzygać :( w efekcie 2 zaciski do wymiany czyszczenie nic nie dało. Dlatego też wyciągnąłem przewietrzyć szosę, chrzest dla opon i butów, o oponach nie mogę za wiele napisać no bo mam małe doświadczenie, ale z pewnością ładnie się toczą i dobrze trzymają, a buty zdecydowanie sztywniejsze niż moje staruchy i wydaje się że cieplejsze, ale czy to dobrze, to się jeszcze okaże. Warunki jezdne w WPKiW dobre jeszcze miejscami można się przejechać ale wystarczy się lekko skupić i nic nam nie grozi, dziś jeździłem zdecydowanie płaskie odcinki bez bażanta, od kamienia do fali po "ceglance" do końca i w lewo na stadion do kamienia i tak w kółko, w połowie poczułem że zdolny jestem dziś dokręcić do 3 godzin jednak, ma złota myśl pękła niczym mydlana bańka po 2 godzinach zacząłem odczuwać zmęczenie tak że powiedziałem sobie stop - nie dziwne w końcu jazda po przebudzeniu na kubku herbaty + 2 wafelki przed i 0,5 litra nektaru bananowego w trakcie to chyba jednak za mało... ogólnie elegancko się śmigało chodź moja Sigma chyba lekko przymarzła z początku i zaczęła pokazywać herezje 209hr hmm to byłbym w niebie przy swoich 188max :P ale po chwili się uspokoiła później miała jeszcze jakieś jazdy, ogólnie tlen mieszany trochę w drugiej strefie trochę w trzeciej...

Czas jazdy 2:05min

1 strefa; 1:14min 59% 130/145
2 strefa; 48min 39% 145/162
3 strefa; 00:00 0% 162/188

TRIMP: 292

2% pod pierwszą strefą
(rozgrzewka dojazd do WPKiW, wychłodzenia powrót z WPKiW)
Kategoria Szosa Cube'k, WPKiW

Math86
| 04:13 wtorek, 15 lutego 2011 | linkuj Dziękuje wszystkim za odpowiedź, miałem na myśli długie eksploatowanie (10 i więcej wyjazdów) rowery w warunkach poniżej 0 dochodzące nawet do -12* zdarzyło się, jeżeli chodzi o amortyzatory to jeżeli nie twardnieją to chyba coś nie tak z termometrem :P
karmi
| 17:12 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj moim zdaniem (popratym niestety smutnym doświdczeniem) uszczelki w zaciskach lecą jesli woda dostanie sie do zacisku (jazda w śniegu), a następnie zostawimy rower na mrozie lub nie będziemy hamować przez dłuższy czas. Woda zamarza, uszczelki leca i zacisk rzyga olejem.
bdw
warto spróbowac reklamacji - mnie zaciski wymienili ;)
speed565
| 08:30 poniedziałek, 14 lutego 2011 | linkuj A ja nigdy nie miałem z hydraulikami problemu w niskich temperaturach. Co prawda niskie to tak do 0, bo dopiero w tym roku mam odpowiednią odzież do -5. Też do tej temperatury nie miałem kłopotów z amortyzatorami. Dopiero poniżej zera Tora dziwnie się zachowuje, ale nikt inny takich objawów nie ma, a uszczelki w widelcu od nowości (czyli od 5 lat) nie były wymienianie.
Math86
| 20:01 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj RafałCSC; minimum 6bar maksimum 10bar no na allegro idzie wyhaczyć za 100zł za opone :) są fajne :)
Sadamb; masz fajnego jeździka na prawde go szkoda :(
RafalCSC
| 19:09 niedziela, 13 lutego 2011 | linkuj Nie wiem jak temp. wpływa na uszczelki ale ogólnie zima potrafi zabić rowr jak się ma coś zastępczego to lepiej na Pelikanie niż na swoim podstawowym :)
Math`h fajne masz te oponki Twoja Pani się wykosztowała, ile tam można nabić najwięcej?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiek