avatar Ten blog rowerowy prowadzi Math86 z miasta Katowice. Mam przejechane 16618.10 kilometrów w tym 1674.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.04 km/h

Sezon 2011

Rower:Giant NRS

WPKiW

Czwartek, 15 grudnia 2011 · dodano: 15.12.2011 | Komentarze 2

Wyskoczyłem dziś na świeże powietrze, pogoda jest WSPANIAŁA jak na tę porę roku, pokręciłbym zdecydowanie dłużej jednak wczorajszy trening na trenażerze, a potem nocka i 3 godziny dało się odczuć tak też dziś niecałą godzinkę.

Niestety pulsiak dziś padł ach będzie trzeba zainwestować w nową bakterie i ją wymienić.

Dziś do PURE na rekonesans z Raptorem, już od dłuższego czasu rozważałem tę opcję, bieżnie i różnego rodzaju zajęcia fitness.
Kategoria WPKiW

Math86
| 20:20 czwartek, 15 grudnia 2011 | linkuj Dziękuję Mamba za uwagę, mam nadzieję że nie będę miał większych problemów ;) muszę tylko się dopytać na ile miesięcy mają tę umowę podpisaną... okres wypowiedzenia umowy to dwa miesiące co mi wiadomo, może stąd właśnie piszesz o problemach przy rozwiązaniu umowy ? niestety nie wiem czy będzie obejmowała mnie umowa całej grupy czy dla każdego członka jest osobna, muszę się dopytać.
MAMBA
| 20:10 czwartek, 15 grudnia 2011 | linkuj Uważaj na Pura. Może już wiesz, ale bardzo ciężko tam zrezygnować z umowy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi